16 Mart 2009 Pazartesi

ne kadar örtünsem, o kadar çıplağım.

her ömür ithafını yazmalı levhasına,çağın düşükleriyiz hepimiz, bütün ütopyalarımız elimizde kaldı, ne kadar örtünsek o kadar çıplağız...

yeni birine hazırlayabiliyor musun kendini? ben hazırlayamıyorum. tenimin güney kutbu, sen çekeceksin beni. elimde kaldı bütün ütopyalarım, bütün umutlarım. düşleyemiyorum günler hatta yıllar sonrasını. kim elinden tutacak, kimin ellerine yağacak ellerim.

çok ağırlaşıyorum, dokunsalar ağlayacağım. gümbür gümbür parıldayacağım, şimşekler çakacağım. kaçıyorum o yüzden herkesten. kendime bir kutu arıyorum, buluyorum da, sonra o kutuda yaşıyorum. efes pilsen kutusu, soğuk ve uyuşturucu. nabzımın düşmesini istiyorum, çenemin daralmasını, sigara dumanını burnumdan üflemek istiyorum. yapıyorum da. dokularım yanıyor, ses tellerim kalınlaşıyor, nikotin kaplıyor dört etrafını, acı konuşmaya başlıyorum. o yüzden kaçıyorum, o yüzden uzak duruyorum.

farkediliyor ama değil mi? herkes bana bakıyor. ne kadar örtünsem o kadar çıplağım. amma ucuza gitmişiz, yeter mi bu kadar ara? gülelim mi yine buna? ağlayalım mı sabah kadar? hangi açık kapılar daralıyor, hangileri daha da açılıyor. yok ki bir önemi. nicelerini kapattık, şimdi öylesine açıverdik birer birer, cereyan yaptı, bir serinledik. şimdi ise. titremeye başladım ben. soğuk her yerime işliyor. başka birine mi hazırlıyorsun kendini? gülüşlerin, cümlelerin başka birine mi hazırlıyor seni. "neden sarılıyorum ki sana" başka birine mi hazırlıyor seni.

nasıl bir boşluktayım, çözemiyorum. bütün suların yolunu bulacağı bir zamanda, zamansız oldu bu ayrılık. katlanamıyorum, bu kadar ucuza harcıyamıyorum. asileşip, kızgınlaşıyorum. hazırlamıyorum baska birine kendimi. eğer yeni birini sevecek, yeni bir ilişkiye başlayacaksam, bu kişinin sen olmasını istiyorum.

Hiç yorum yok: